Каталог саджанців
Як ми працюємо
Професійна упаковка!
Гарантія на якість посадматеріалу!
Оплата при отриманні!
Доставка в будь-яку точку України!
Ви можете зв'язатися з керівником
Зв'язатися з керівником
Вы можете проконсультуватися у біолога
Консультація біолога
Графік роботи
Пн-Пт з 09:30 до 18:00
Сб-Нд - вихідний
Замовлення з сайту приймаємо цілодобово і без вихідних

ЧАВО

Шановні клієнти!
Нижче ви можете ознайомитися з запитаннями, які часто ставлять, та відповідями на них:

  1. 1. Як оформити замовлення?
    Мінімальне замовлення 250 грн, оформляється через кошик на сайті. Якщо виникатимуть труднощі, просимо, звернутися до нас у будь-який зручний спосіб.
  2. 2. Як оплатити замовлення?
    Для підтвердження замовлення необхідно внести передоплату 20% від його суми на карту Приватбанку. Залишок суми сплачується післяплатою під час одержання замовлення.
  3. 3. Як дізнатися про статус замовлення?
    Уся важлива інформація буде надходити на мобільний телефон та електронну пошту, які зазначаються під час оформлення замовлення. Ви також можете звернутися до нас у будь-який зручний спосіб.
  4. 4. Чи можна відвідати магазин та самостійно обрати рослини?
    У нас не передбачені виставкові майданчики, рослини знаходяться у розплідниках. Їх викопують виключно перед сезоном відправлень, доправляють на склад, де відбувається подальше збирання та відправлення замовлень. Самовивіз замовлень з офісу є недоступним.
  5. 5. Як відбувається доставка замовлення?
    Доставка здійснюється “Новою Поштою” на всій території України. Для замовлення насіння можлива доставка “Укрпоштою”. За межі України доставка не здійснюється.
  6. 6. Чи є гарантія на посадковий матеріал?
    Ми гарантуємо безкоштовну заміну або повернення вартості рослин неналежної якості. Більш детальна інформація на сторінці Гарантія.
  7. 7. Чи є гарантія на відповідність сорту?
    Ми гарантуємо відповідність сортів. У разі, якщо буде виявлена невідповідність, зверніться до нас у будь-який зручний спосіб, ми здійснимо заміну або повернення вартості.
  8. 8. Які є акції та знижки?
    Періодично діють акції та зниження цін. Здійснюйте підписку на розсилання, щоб вчасно отримувати про них інформацію.
  9. 9. Чи не будуть саджанці ушкоджені під час пересилання?
    Ми використовуємо надійне пакування окремо як для посилки, так і для кожного саджанця. Цього достатньо для того, щоб не хвилюватися за стан рослин у 95% випадків, на решту випадків діє наша Гарантія.
  10. 10. Як запаковують саджанці?
    Уся повнота інформації щодо цього питання є доступною на сторінці Пакування.
  11. 11. Скільки коштує доставка?
    Згідно з тарифами “Нової Пошти”. Середня вартість доставки складає 35-45 грн.
  12. 12. У який термін відправляється замовлення?
    • Саджанці відправляються двічі на рік: березень-квітень та вересень-жовтень. Можливі незначні зміни у зв’язку з погодними умовами.
    • Насіння надсилається щотижня.
  13. 13. Чи маєте ви власні розплідники?
    Ми володіємо трьома власними розплідниками у Харківській області. Також здійснюємо прямі поставки посадкового матеріалу від інших виробників. Наша задача полягає у тому, щоб надати вам максимальний асортимент в одному місці з гарантією якості.
  14. 14. Чи можна доповнювати або змінювати замовлення після його оформлення?
    Коригувати замовлення можна, але не пізніше, ніж за три тижні, до початку відправлень.
  15. 15. Як дізнатися про те, що моє замовлення уже відправлено?
    Напередодні відправлення ми зателефонуємо вам для уточнення контактної інформації та повідомимо, коли замовлення буде надіслано.
  16. 16. Коли і наскільки часто відбувається оновлення асортименту?
    Оновлення асортименту здійснюється постійно і безперервно. Разом з тим, ми рекомендуємо відразу оформлювати замовлення рослин, що вас зацікавили, оскільки кількість залишку є обмеженою.
  17. 17. На які підщепи є щепленими саджанці?
    Троянди щеплені на Rosa Canina. Виноград, фундук, плодові кущі — кореневласні.
  18. 18. Як поставити запитання біологу/дендрологу?
    У лівому нижньому кутку є кнопка “Запитати біолога”. Після її натискання слід вказати Email та написати запитання. На зазначений Email, у порядку черги, вам надішлють відповідь.
  19. 19. Скільки років працює інтернет-магазин?
    GreenMarket працює 6 років.
  20. 20. Чому не вдається оформити замовлення?
    Перезавантажте інтернет-браузер або оновіть сторінку та спробуйте заново оформити замовлення. Якщо виникають труднощі, зверніться до нас у будь-який зручний спосіб.
false