Каталог саджанців
Каталог саджанців

ЧАПИ

Можливо, Ви знайдете відповідь на Ваше запитання в цьому списку:

  1. 1. Як дізнатися про стан замовлення?

    При оформленні замовлення Ви вказуєте номер телефону та адресу електронної пошти, на які ми висилаємо смс-повідомлення і листи про стан замовлення — збірку, відправлення і доставку.

    Якщо Ви хочете дізнатися більше про стан замовлення, зателефонуйте нам, напишіть на пошту або в Facebook.

  2. 2. Які терміни відправки замовлення?

    Ми відправляємо саджанці та добрива два рази на рік — в березні – квітні і вересні – жовтні. Час відправки саджанців може змінюватися через погодні умови.

    Ми відправляємо крупноміри протягом 5 робочих днів з моменту оформлення замовлення, а насіння — один раз на тиждень.

  3. 3. Чи можна доповнити або змінити замовлення після його оформлення?

    Так. Можна вносити зміни не пізніше, ніж за 3 тижні до початку відправки замовлень. Для цього зателефонуйте нам, напишіть на пошту або в Facebook.

  4. 4. Як задати питання біологу?

    На головній сторінці в лівому нижньому куті є кнопка «Задати питання біологу». Натисніть на неї, а потім у формі вкажіть Ваше запитання і email, на який хочете отримати відповідь.

  5. 5. Скільки коштує доставка?

    За тарифами «Нової Пошти» вартість доставки однієї посилки — від 40 грн.

  6. 6. Як оформити замовлення?

    Ви можете оформити замовлення на сайті:

    Крок 1. Виберіть товари і натисніть кнопку В кошик.
    Крок 2. Натисніть на іконку кошика праворуч і натисніть Оформити замовлення.
    Крок 3. Заповніть всі поля та чекайте дзвінка менеджера.

    Якщо виникнуть труднощі, зателефонуйте нам, напишіть на пошту або в Facebook.

  7. 7. Як сплатити замовлення?

    Для того, щоб ми зарезервували за Вами рослини, потрібно внести передоплату — 20% від суми замовлення на картку ПриватБанку. Залишок Ви оплачуєте післяплатою при отриманні замовлення на «Новій Пошті» або на картку ПриватБанку.

  8. 8. Чи можна відвідати магазин і вибрати рослини самостійно?

    У нас немає виставкових площ, всі наші рослини знаходяться в розплідниках.

    Ми викопуємо рослини під сезон відправок, доставляємо їх на склад, звідки відправляємо замовлення.

  9. 9. Як відбувається доставка замовлення?

    Ми доставляємо замовлення «Новою Поштою». Замовлення з інших країн приймаємо тільки в разі, якщо у Вас є можливість забрати товар на території України.

  10. 10. Чи є гарантія на посадковий матеріал?

    Ми гарантуємо заміну або повернення вартості рослин, якщо Ви отримали нездорову або пошкоджену рослина. Про умови гарантії та процедуру оформлення Ви можете дізнатися на сторінці Гарантія.

  11. 11. Чи є гарантія на відповідність сортів?

    Ми гарантуємо відповідність сортів всіх наших рослин. У разі, якщо зовнішній вигляд рослин не відповідає своїм характеристикам в картці товару, зробіть фото і надішліть його нам на пошту або в Facebook.

    Більше про процедуру оформлення гарантії Ви можете дізнатися на сторінці Гарантія.

  12. 12. Які доступні акції і знижки?

    Двічі на рік ми запускаємо великі акції і розпродажі. Щоб не пропустити періоди знижок, підписуйтесь на нашу розсилку і на сторінку в Facebook.

  13. 13. Чи не пошкодяться саджанці під час пересилки?

    Ми намагаємося якісно упаковувати як саму посилку, так і кожен саджанець. Подивитися, як виглядають упаковані рослини Ви можете на сторінці Упаковка.

    Ви можете бути впевнені в цілісності саджанців. Якщо все-таки рослина пошкодилося при транспортуванні, у нас діє гарантія, про умови та процедуру якої Ви можете дізнатися на сторінці Гарантія.

  14. 14. Як упаковують саджанці?

    Для крупномірів, цибулинних, саджанців з прикритою і закритою кореневою системами ми використовуємо різні види упаковки. Подивитися, як виглядають упаковані рослини Ви можете на сторінці Упаковка.

  15. 15. Чи є у вас свої розплідники?

    У нас є три розплідника в Харківській області. Крім цього, ми співпрацюємо з різними виробниками посадкового матеріалу. Ми намагаємося надавати найбільш широкий асортимент з гарантією якості та відповідності сортів.

  16. 16. Як дізнатися, що моє замовлення вислане?

    Перед відправкою ми обов'язково зателефонуємо Вам для того, щоб упевнитися, що Вам буде зручно отримати замовлення. Крім дзвінка, ми надішлемо Вам смс-повідомлення та електронний лист з інформацією щодо відправки.

  17. 17. Коли і як часто відбувається оновлення асортименту?

    Ми постійно працюємо над розширенням асортименту. Однак рекомендуємо відразу оформляти замовлення на цікаві для Вас рослини, тому що кількість доступних позицій обмежена.

  18. 18. Як прищеплені саджанці?

    Троянди щеплені на Rosa Canina. Виноград, фундук, плодові кущі кореневласні.

  19. 19. Скільки років працює інтернет-магазин?

    GreenMarket працює 6 років.

  20. 20. Чому не оформлюється замовлення?

    Перезавантажте інтернет-браузер або поновіть сторінку, а потім спробуйте оформити замовлення знову. Якщо виникають труднощі з оформленням, будь ласка, зателефонуйте нам, напишіть на пошту або в Facebook.