Можливо, Ви знайдете відповідь
на Ваше запитання в цьому списку:
- Як дізнатися про стан замовлення?
При оформленні замовлення Ви вказуєте номер телефону та адресу електронної пошти, на які ми висилаємо смс-повідомлення і листи про стан замовлення — збірку, відправлення і доставку.
Якщо Ви хочете дізнатися більше про стан замовлення, зателефонуйте нам, напишіть на пошту info@greenmarket.com.ua або в Facebook.
- Які терміни відправки замовлення?
Ми відправляємо саджанці та добрива два рази на рік — в березні – квітні і вересні – жовтні. Час відправки саджанців може змінюватися через погодні умови.
Ми відправляємо крупноміри протягом 5 робочих днів з моменту оформлення замовлення, а насіння — один раз на тиждень.
- Чи можна доповнити або змінити замовлення після його оформлення?
Так. Можна вносити зміни не пізніше, ніж за 3 тижні до початку відправки замовлень. Для цього зателефонуйте нам, напишіть на пошту info@greenmarket.com.ua або в Facebook.
- Як задати питання біологу?
На сторінці Контакти у нижній частині є посилання на форму «Задати питання біологу». Натисніть на неї, а потім у формі вкажіть Ваше запитання і email, на який хочете отримати відповідь.
- Скільки коштує доставка?
За тарифами «Нової Пошти» вартість доставки однієї посилки — від 40 грн.
- Як оформити замовлення?
Ви можете оформити замовлення на сайті:
Крок 1. Виберіть товари і натисніть кнопку В кошик.Крок 2. Натисніть на іконку кошика праворуч і натисніть Оформити замовлення.Крок 3. Заповніть всі поля та чекайте дзвінка менеджера.
Якщо виникнуть труднощі, зателефонуйте нам, напишіть на пошту або в Facebook.
- Як сплатити замовлення?
Для того, щоб ми зарезервували за Вами рослини, потрібно внести передоплату — 20% від суми замовлення на картку ПриватБанку. Залишок Ви оплачуєте післяплатою при отриманні замовлення на «Новій Пошті» або на картку ПриватБанку.
- Чи можна відвідати магазин і вибрати рослини самостійно?
У нас немає виставкових площ, всі наші рослини знаходяться в розплідниках.
Ми викопуємо рослини під сезон відправок, доставляємо їх на склад, звідки відправляємо замовлення.
- Як відбувається доставка замовлення?
Ми доставляємо замовлення «Новою Поштою». Замовлення з інших країн приймаємо тільки в разі, якщо у Вас є можливість забрати товар на території України.
- Чи є гарантія на посадковий матеріал?
Ми гарантуємо заміну або повернення вартості рослин, якщо Ви отримали нездорову або пошкоджену рослина. Про умови гарантії та процедуру оформлення Ви можете дізнатися на сторінці Гарантія.
- Чи є гарантія на відповідність сортів?
- Які доступні акції і знижки?
Двічі на рік ми запускаємо великі акції і розпродажі. Щоб не пропустити періоди знижок, підписуйтесь на нашу розсилку і на сторінку в Facebook.
- Чи не пошкодяться саджанці під час пересилки?
Ми намагаємося якісно упаковувати як саму посилку, так і кожен саджанець. Подивитися, як виглядають упаковані рослини Ви можете на сторінці Упаковка.
Ви можете бути впевнені в цілісності саджанців. Якщо все-таки рослина пошкодилося при транспортуванні, у нас діє гарантія, про умови та процедуру якої Ви можете дізнатися на сторінці Гарантія.
- Як упаковують саджанці?
Для крупномірів, цибулинних, саджанців з прикритою і закритою кореневою системами ми використовуємо різні види упаковки. Подивитися, як виглядають упаковані рослини Ви можете на сторінці Упаковка.
- Чи є у вас свої розплідники?
У нас є три розплідника в Харківській області. Крім цього, ми співпрацюємо з різними виробниками посадкового матеріалу. Ми намагаємося надавати найбільш широкий асортимент з гарантією якості та відповідності сортів.
- Як дізнатися, що моє замовлення вислане?
Перед відправкою ми обов'язково зателефонуємо Вам для того, щоб упевнитися, що Вам буде зручно отримати замовлення. Крім дзвінка, ми надішлемо Вам смс-повідомлення та електронний лист з інформацією щодо відправки.
- Коли і як часто відбувається оновлення асортименту?
Ми постійно працюємо над розширенням асортименту. Однак рекомендуємо відразу оформляти замовлення на цікаві для Вас рослини, тому що кількість доступних позицій обмежена.
- Як прищеплені саджанці?
Троянди щеплені на Rosa Canina. Виноград, фундук, плодові кущі кореневласні.
- Скільки років працює інтернет-магазин?
GreenMarket працює 11 років.
- Чому не оформлюється замовлення?
Перезавантажте інтернет-браузер або поновіть сторінку, а потім спробуйте оформити замовлення знову. Якщо виникають труднощі з оформленням, будь ласка, зателефонуйте нам, напишіть на пошту або в Facebook.